Сортувати:
Ремонт ГУР, Ремонт гідропідсилювачів керма, Ремонт рульових редукторів: надійність та точність керування вашим транспортом.
Рульова колонка (ГУР) є важливою складовою сучасної техніки, особливо автотранспорту, дозволяючи водіям керувати та маневрувати своїми транспортними засобами. У системі ГУР використовуються гідравлічні насоси, які функціонують від двигуна та служать для нагнітання робочої рідини, що забезпечує поворот коліс. Незважаючи на те, що рульова колонка (або кермовий редуктор) зазвичай надійний пристрій, вона також може часом випробовувати збої або виходити з ладу, вимагаючи ремонту ГУР.
Один із провідних напрямків діяльності нашої компанії "GST" - це ремонт ГУР, включаючи ремонт імпортних ГУР таких марок, як MAN, DAF, Volvo, Scania, Mercedes, Iveco та багато інших. Наша команда спеціалістів вже довгий час успішно займається цим видом ремонтних робіт.
ГУР складається з гідронасосу, рульового редуктора та керуючого клапана, що забезпечують зручне керування транспортною технікою. Двигун приводить у дію насос, який нагнітає робочу рідину (зазвичай гідравлічне масло), спрямовуючи в рульовий редуктор. Рульовий редуктор, у свою чергу, з'єднаний з кермовим механізмом, що відповідає за поворот коліс.
Коли водій повертає рульове колесо, датчик передає сигнал управляючому клапану, який регулює подачу робочої рідини в рульовий редуктор. Це робить керування більш легким та комфортним для водія. При поверненні рульового колеса у вихідне положення, керуючий клапан регулює потік рідини у вихідне положення, дозволяючи транспортному засобу рухатися прямо. Важливість цієї системи складно переоцінити, тому ремонт ГУР завжди потрібний водіям і власникам техніки.
Фото: Випробування ГУР DAF на стенді після ремонту
Які ж симптоми та проблеми можуть виникнути у гідропідсилювачів керма ГУР, вимагаючи ремонту кермової колонки?
- Витік рідини. Гідравлічна система має бути герметичною для правильного функціонування. Витік робочої рідини може статися в ущільненнях, шлангах, насосі і може призвести до повної відмови системи.
- Несправність насосу. Насос відповідає за нагнітання рідини та направлення її в циліндр. Якщо насос виходить з ладу, система може перестати функціонувати, і керування стане скрутним.
- Поломка рульового редуктора. Рульовий редуктор відповідає за передачу гідравлічного тиску від насоса до кермового вузла. Якщо гідроциліндр виходить з ладу, кермо може ставати важким в повороті або мати гру.
Якщо ви помічаєте будь-які проблеми з ГУР, рекомендується негайно звернутися до фахівців, які професійно та уважно виконують свою роботу. Наша компанія "GST" готова допомогти у вирішенні всіх зазначених проблем, здійснюючи ремонт кермових редукторів. Ми працюємо на базі заводу, що дозволяє нам використовувати сучасні інструменти, обладнання та верстати.
Всі кермові колонки ГУР, відремонтовані нами, проходять випробування на стенді, щоб переконатися в якості роботи та правильному налаштуванні пристрою. Ми гарантуємо, що ремонт буде виконано правильно, запобігаючи можливим проблемам у майбутньому.
Ми здійснюємо ремонт рульової колонки ГУР для таких марок, як MAN, DAF, Scania, Volvo, Renault, Mercedes, Iveco, Ford, Neoplan, Howo, TRW, Tatra, КамАЗ, ЗИЛ, КРАЗ, Богдан, DAF-400, DAF 45, DAF 55, DAF 65, DAF 75, DAF 85, DAF 95, DAF ATI, DAF CF 85, DAF FA, DAF FX, DAF LDV Convoy, DAF LF, DAF XF-105, DAF XF-95, DAF 1900, DAF AE, DAF Berkhof, DAF CF, DAF CF 65, DAF 75, DAF Leyland, DAF TE, DAF XF 106, DAF XG, Volvo F12, Volvo F16, Volvo F7, Volvo FE, Volvo FH, Volvo FH 12, Volvo FH 13, Volvo FH 16, Volvo FL, Volvo FL 12, Volvo FL 6, Volvo FL 7, Volvo FLC, Volvo FM, Volvo FM 11, Volvo FM 12, Volvo FM 13, Volvo FM 7, Volvo FM 9, Volvo FMX 11, Volvo FMX 13, Volvo VNL 670, Volvo WG, Iveco Cursor, Iveco Daily, Iveco EuroCargo, Iveco EuroStar, Iveco EuroTech, Iveco EuroTrakker, Iveco Magirus, Iveco ML, Iveco Stralis, Iveco Tector, Iveco TurboDaily, Iveco TurboZeta, Iveco Zeta, Mercedes Actros, Mercedes Arocs, Mercedes Axor, Mercedes Econic, Mercedes L, Mercedes LA, Mercedes Unimog, Mercedes Vario, Mercedes Vito, Mercedes Zetros, MAN 10.150, MAN 10.163, MAN 12, MAN 12.163, MAN 12.180, MAN 12.192, MAN 12.220, MAN 12.224, MAN 12.225, MAN 12.232, MAN 14, MAN 14.192, MAN 14.222, MAN 14.224, MAN 14.264, MAN 14.272, MAN 14.280, MAN 14.284, MAN 15.192, MAN 15.240, MAN 15.285, MAN 17.232, MAN 18, MAN 18.220, MAN 18.224, MAN 18.225, MAN 18.232, MAN 18.272, MAN 18.284, MAN 18.285, MAN 18.310, MAN 18.320, MAN 18.343, MAN 18.360, MAN 18.363, MAN 18.390, MAN 18.403, MAN 18.410, MAN 18.413, MAN 18.430, MAN 18.440, MAN 18.463, MAN 18.480, MAN 18.540, MAN 19, MAN 19.293, MAN 19.314, MAN 19.322, MAN 19.342, MAN 19.343, MAN 19.364, MAN 19.372, MAN 19.403, MAN 19.414, MAN 19.422, MAN 19.463, MAN 19.464, MAN 22.330, MAN 22.331, MAN 23, MAN 23.343, MAN 23.414, MAN 23.463, MAN 24.372, MAN 24.414, MAN 24.430, MAN 25.280, MAN 25.285, MAN 25.332, MAN 25.422, MAN 26, MAN 26.293, MAN 26.310, MAN 26.314, MAN 26.343, MAN 26.360, MAN 26.390, MAN 26.400, MAN 26.402, MAN 26.403, MAN 26.410, MAN 26.413, MAN 26.414, MAN 26.430, MAN 26.440, MAN 26.460, MAN 26.463, MAN 26.464, MAN 26.480, MAN 26.530, MAN 33.403, MAN 35.364, MAN 35.403, MAN 41, MAN 41.414, MAN 41.464, MAN 6100, MAN 8, MAN 8.113, MAN 8.145, MAN 8.150, MAN 8.150 груз, MAN 8.153, MAN 8.155, MAN 8.163, MAN 8.180, MAN 8.224, MAN 8.163, MAN 8.224, MAN 9.153, MAN 9.163, MAN Comandor, MAN ERF, MAN F, MAN F 2000, MAN L 2000, MAN L 80, MAN LE, MAN LE 12.180, MAN LE 18.220, MAN LE 180, MAN LE 20.280, MAN LE 8.150, MAN LE 8.180, MAN LE 8.220, MAN TGA, MAN TGE, MAN TGL, MAN TGM, MAN TGS, MAN TGX, Van Hool та багато інших.